Що робити при втраті багажу?

Валіза, що втратилася по дорозі, може неабияк зіпсувати вам настрій, але не відпустку! Наші поради допоможуть вам зберігати спокій та швидко знайти загублений багаж.

Що робити?

Насамперед, заспокоїтися та пошукати речі на сусідніх транспортерах. Іноді два літаки, що стоять поруч, розвантажують одночасно, хоча служби аеропортів і намагаються не допускати таких ситуацій, але вантажники могли випадково вашу валізу закинути до “сусідів”.

Не знайшли? Все одно засмучуватися рано. Ваш другий крок – звернутися до представника своєї авіакомпанії (місцезнаходження офісу вам підкажуть у довідковому бюро аеропорту) або (що швидше і простіше) відшукати стійку з написом Lost & Found. Пред’явіть квиток, багажну квитанцію (зберігайте її як зіницю ока!) та повідомити, що не можете знайти свої речі. Службовець перенесе дані з квитанції до комп’ютера, складе протокол-заявку про втрату багажу, а вам видасть другий екземпляр. У заявку крім номера квитанції заносяться прикмети зниклої валізи: форма, колір, матеріал, наявність або відсутність коліс та ручок. Щоб полегшити завдання, у працівника служби може бути товстий-претолстий каталог, в якому зібрані, напевно, всі типи валіз, сумок, рюкзаків, баулів. Далі процес нагадує складання поліцейського фоторобота: бачите схожу картинку та киваєте. До речі, добре б вам вказати фірму-виробника своєї валізи.

Порада: Перед польотом сфотографуйте валізи та сумки на свій мобільний телефон. Тоді, у разі чого, за кордоном вам не доведеться підбирати іноземні слова.

Більшість міжнародних авіакомпаній підключено до системи світового пошуку багажу, тому дані миттєво потрапляють у загальну пошукову мережу World Tracer і розумна техніка починає підбирати відповідність між вашою заявкою та інформацією про “неправильний” багаж в інших аеропортах. Швидше за все, комп’ютер видасть інформацію про місцезнаходження речей вже за кілька хвилин, і співробітник Lost & Found з’ясує, коли доставлять ваш загкблений багаж.

Можливі варіанти

Найсприятливіший— вашу валізу просто забули завантажити. Якщо з валізки не злетіла багажна бирка, з’ясовується це швидко, і речі прилетять до вас найближчим рейсом. Якщо бирка все-таки злетіла під час транспортування або перевантаження з рейсу на рейс і незрозуміло, куди валіза відправлялася, то процес трохи затягнеться. Такий багаж одразу відносять у відділ Lost & Found та реєструють. Тут ваш “фоторобот” і знадобиться.

Порада: Не забувайте перед польотом зняти з сумок усі наклейки, що залишилися від попередніх поїздок. Не зайвим буде багаж підписати. Вкажіть своє ім’я (латиницею) та контактні телефони. На всіх сучасних валізах є заготовки під саморобну бирку.

Варіант номер два – багаж завантажили не в той літак. Часто це виявляється відразу і тоді валіза теж прилетить найближчим авіарейсом. У випадках, коли очікування затягується, вам безкоштовно привезе багаж службовець авіакомпанії. Тож вирушайте, куди збиралися, і чекайте.

Порада: Про всяк випадок справляйтеся про долю своїх валіз самі – по телефонах, які отримали в службі розшуку. Бо буває, що речі знайшли, а відправляти господареві не поспішають.

Якщо протягом п’яти днів валіза не знайдеться, пасажиру пропонують скласти докладний список того, що в ній було. Цей перелік також вноситься в загальну систему пошуку і таким чином дев’яносто дев’ять відсотків невідомих валіз знову знаходять своїх господарів. Авіакомпанія розшукуватиме ваші речі по всьому світу двадцять один день. На двадцять другу добу багаж вважається загубленим або вкраденим.

Схожі записи: